Sidang Redaksi MRSM Kota Putra 2008

Blog yang memaparkan aktiviti Sidang Redaksi MRSM Kota Putra Besut, Terengganu.

Memaparkan sebahagian aktiviti pelajar Maktab Rendah Sains MARA Kota Putra Besut Terengganu yang dirakam oleh unit Majalah Maktab.
12:37 AM

Gi TTi dan MuziuM NeGeRi

Posted by faizul harun

dimanakah letaknya kristal yang dikatakan itu?.... Selama ini memang tak tahu.... rupanya kristal tu dekat dia punyak menara.. real punya kristal... kat bulan tu bawah dia skit..
ambil peluang naik kolek kecil. dapatlah sedikit sebanyak tahu tentang pulau disekitar pulau wan man.. 1 jam berbaloilah bayar rm10

kebetulan pulak kat muzium ada pameran jawi dan aktiviti jawi.. dapatlah turut serta...

12:08 AM

sumur 2009 - 5/3/2009

Posted by faizul harun

Tahniah buat MRSM Besut, kejohanan tahun ini milik mereka apabila disytiharkan juara keseluruhan. Teka siapa yang paling gembira semasa penyerahan piala ini.... pengetua Besut?bukan.... YB lah yang paling gembira sebab senyum dia yang paling lebar...sila perhatikan manakah peserta petanque yang paling bergaya, ya betul... peserta pakai baju hitam ... dengan spek hitam dan kasut hitam.. tetap macho walaupun sedang warming up untuk lontaran yang seterusnya...(macam mafia je....)
Dengan lafaz Bismillah...fokus...fokus...(Tu cam nak lontar bola sofbol je...)
Ustaz...tak baik menilik nasib tau............Syirik tu...

Dipersilakan jaguh handalan badminton maktab kita....Tuan Pengetua dan Mr.KZ!!!!!
Korang semua mesti tak boleh lawan teknik cikgu ni...
Teknik imbangkan diri dengan gaya bangau!!!!
Sapa cepat dia dapat...Perebutan takhta kejuaraan....eh, silap. rebut bola je la

Kau buat apa tu Haikal?! Melongo je...Cepat catit markah kehebatan aku ni!
Itu dia ahli sidang redaksi kita... macam tak pernah jumpa bola boling je...
Ni peserta kedua terhebat kita, Khairul Fatra...