Sidang Redaksi MRSM Kota Putra 2008

Blog yang memaparkan aktiviti Sidang Redaksi MRSM Kota Putra Besut, Terengganu.

Memaparkan sebahagian aktiviti pelajar Maktab Rendah Sains MARA Kota Putra Besut Terengganu yang dirakam oleh unit Majalah Maktab.
10:38 PM

sepanjang april 09

Posted by faizul harun

8:28 AM

FLASH GUA IKAN

Posted by faizul harun







Page: http://spamtheweb.com/ul/upload/220509/83796_gua_ikan.php
Lightbox: http://spamtheweb.com/ul/upload/220509/83796_gua_ikan.php?lightbox
File: http://spamtheweb.com/ul/upload/220509/83796_gua_ikan.swf

9:06 AM
Posted by faizul harun

8:38 AM

VIDEO DIKIR BARAT HARI GURU

Posted by faizul harun

8:34 AM

sajak hari guru

Posted by faizul harun

6:49 PM

Girl Night Dinner

Posted by faizul harun










8:27 PM

XPDC GUA IKAN 2ND DAY

Posted by faizul harun

hah nak balik doh... keretapi ekpress kenali bertolak dari dabong jam 6 petang. selamat tinggal dabong, Terimakasih Abang Yul, Abang Amir , Kak Ezza serta kawan-kawannya... camping kali ni memang best
bergambar sebelum turun semula ke kaki gunung stong, kalau ada masa insyallah panjat gunung stong dan gunung ayam pulak....

huh akhirnya sampai juga dalam masa satu jam sahaja.. memang power


mencabar, pendakian dalam 75 darjah ke atas air terjun stong memang menguji kekuatan fizikal pesertaesoknya mendaki ke puncak air terjun stong, air terjun jelawang, oleh kerana kenderaan lambat mengangkut peserta dari tapak perkhemahan gua ikan, pendakian hanya boleh bermula jam 12.30 tengahari.

7:56 PM

XPDC GUA IKAN

Posted by faizul harun

disirami cahaya , cahaya matahari berada tepat dilubang atas gua menghasilkan cahaya lampu spotlight, bagaikan bintang filem mereka berebut-rebut mandi cahaya
Abang Yul, bersungguh-sungguh menerangkan asal-usul formasi gua, apa yang disuluh tu.... yang disuluh tu adalah straw yang ada pada staliktait yang sebenarnya berlubang seperti straw dan air turun dari atas membentuk stalaiktait menajadi lebih besar...
yang putih-putih kat belakang tu batu kristal... bila kena cahaya lampu .. bersinar-sinar


ni kat gua keris, macam- macam formasi gua ada kat sini , pelik-pelik belaka... macam duduk dalam suasana zaman purba...





keadaan dalam gua gelap ... memang gelap gelita, sempit pulak tu...menakutkan... kalau tak kuat semangat mesti pengsan...

ni sebelum masuk gua gelap, berdebar first time masuk gua.... tengok muka si haikal tu... pucat semacam je....

hari keesokannya masuk ke gua ikan, banyak betul gua kat sini, gua gelap, gua keris, gua pagar gua ikan dan gua menyelit.

ini dia model - model keretapi tanah melayu, tapi nasiblah , ni first time naik keretapi, kena denda pulak tu rm17 perjalanan dari Tanah Merah ke Dabong, kena duduk pulak berasak-asak pasal penumpang terlalu ramai, maklumlah cuti hari wesak.