Sidang Redaksi MRSM Kota Putra 2008

Blog yang memaparkan aktiviti Sidang Redaksi MRSM Kota Putra Besut, Terengganu.

Memaparkan sebahagian aktiviti pelajar Maktab Rendah Sains MARA Kota Putra Besut Terengganu yang dirakam oleh unit Majalah Maktab.
5:48 PM

Activity Week 2nd Day.

Posted by houseofkhat


Ya, Inilah kumpulan Boria yang didatangkan khas dari Sebelah Utara , Bukan utara semenanjung Malaysia, tapi Utara Kota Putra saja, Kelas 2b medengdangkan boria sungai pinang.


Ni pertandingan apa pulak, terjun berganti-ganti ke? bukan! Ni aktiviti menjatuhkan telur ayam dari tingkat 3, dengan menggunakan segala kreativiti pastikan telur yang dijatuhkan itu tak pecah. tahniah 80% memang tak pecah setelah dibungkus dengan berbagai-bagai rupa hingga tak nampak dah telur tu, berlapis-lapis dengan surat khabar, kain batik siap dengan parachute dibuat dengan plastik sampah. Memang kreatif.

Ni pulak penonton dan peserta yang melihat dengan penuh debaran , telur dijatuhkan ke atas muka mereka, eh bukan , dijatuhkan dari tingkat 3.


Hai cikgu syukri , buat apa mende tu. Ni pulak aktiviti yang kedua, membina binaan dari straw dan cikgu syukri sedang menguji kekutan binaan tersebut. Kalau berjaya menahan beban yang diletakkan menanglah tu.

2nd day. Aktiviti Hari ni perasmian pada sebelah pagi. Ceramah kesihatan dan pameran PKP , penyakit-penyakit oleh Pelajar tingkatan 2.

0 comments:

Post a Comment